I am robot.

Det är lite småskojsigt att läsa topplistan på Blogg.se. Det vill säga de mest lästa och aktiva bloggarna på den stösta bloggsidan i Sverige(?). Top artonhundrasjuttionio är blonda tjejer som bloggar om exakt samma sak. Exakt asså. Jag överdriver inte. Klänningar. Och skor. Och att de älskar New York och smink. Detta varvas med bilder på modeller på tidningsomslag och en och annan bild på en drink.

Något mer intressant måste det ju finnas att blogga/läsa om?

Jag förstår inte.

Men det är väl inte meningen heller.


Jag säger inte att min blogg är särskillt intressant eller bättre på något sätt men det finns ju åtminstone bara en av min blogg.....




Hejpå´re.



Kommentarer
Postat av: Velonka

Instämmer helt angående bloggerskorna. Dom vet fan inte hur man driver en seriös blogg...min däremot är awesome,förstår inte hur jag kan ha så få läsare?



Nej,fram för fler bittra bloggar. Bitterhet är vackert. ;-)

2010-04-07 @ 21:21:47
URL: http://forjavlafantasilos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0