Idle

Jaha. Här sitter jag på jobbet och känner mig understimulerad och ohälsosamt sugen på Sushi. Får bli det till kvällsmat tror jag.

Jag har laddat ner Spotify på jobbet och funderar om man kan vara inloggad både här och hemma samtidigt? Kan man inte då bara dela ut sitt anv. namn och lösen till sina polare då? Utan att behöva krångla med invites? Troligen inte men vem vet?

Ikväll ska jag ut och springa igen. Börjar bli dags att komma igång på riktigt nu. Jobbigt bara att addera det på gymmandet som jag sysslar med 4-5 gånger i veckan. När jag inte gymmar så jobbar jag eller sover. Så nu får jag tumma på sovandet vilket är sådär kul.

Red jumpsuit apparatus har släppt ny platta såg jag nu. Lycka! Spotify it bi-atch-es!



Japaner. De gör inget halvhjärtat.



Nähä. Nu ska jag drömma mig iväg till nästa månad då jag gör något mer utmanande och utvecklande. Känns mer som man går på tomgång just nu, tyvärr.

Peace out.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0