Jag överlevde en japansk gejmshåv

Svenska versionen av "I survived a japanese gameshow" ser såhär på förhand inte helt otippat ut att bli otroligt superdåligt. Rent ut sagt väldigt jättekasst.


Anna Book, Regina Lund(!?), Dogge Doggelito, Johannes Brost, Marie Picasso, Klasse Möllberg, Sandra Dahlberg, Kjell Eriksson och Tore Kullgren är de tävlande.... En hel hög med både G och H kändisar alltså. Hade ju varit roligare med "vanliga människor" kan jag tycka. Men vad vet jag. Förutom att det kommer att suga något så kopiöst. 

Den amerikanska versionen av programmet var ju faktiskt helt ok. Har sett alla avsnitt och det är grymt rakt igenom plus att de ger en bra bild av japan och den japanska kulturen. Speciellt eftersom den är så annorlunda mot den amerikanska.

 

 

 

Men Anna Book.......Och Dogge?
Njae.



Nu ska jag jobba.

 


Kommentarer
Postat av: Rille

WHY? Har dom inte lärt sig av "Ballar av stål", har det överhuvudtaget visats på TV än?

2009-02-02 @ 14:09:30
URL: http://typenfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Johan

Ah det kan ju gå hursomhelst iallafall, hoppas på anna book på flugväggen. Dock förstår jag inte hur dom valde kändisarna. Om dom ska envisas om att skicka "kändisar" så är det ju bra om det är aktuella kändisar. Kan dock va kul o se dogge i japan.

Shit asså här bugar man för varandra när man träffas. asså det är reeespeeect.

2009-02-03 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0