Killing my day

Här sitter jag på jobbet och tar det lugnt. Dricker kaffe, äter anthon berg choklad och kollar på "Halv åtta hos mig". Ett rent ut sagt skitbra program som går på 4'an, mån-tors varje vecka nu framöver.

Idag jobbar jag 14-23.30 och imorgon jobbar jag 07.30-23.30.... Segt. Men då blir jag ledig i helgen. Eller iaf Fre em -> Sön em. Woho. Händer det något speciellt i Nypan i helgen? Utgång någon? Jag har inte varit ute på hur länge som helst.

Nästa vecka är min sista vecka på jobbet innan SBP-utbildningen startar. Kunde inte komma lägligare faktiskt.

Men då kanske man ska beställa Asahi's eller Köpa SOL' s om man ska ut i helgen? Två skitgoda öl.






Back to work!

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja det är ju Lasergame på lördagen

2009-02-17 @ 16:19:32
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering tycker jag!

2009-03-08 @ 23:14:17
Postat av: ...

Jag vill veta vad som händer i Eksjö!

2009-03-11 @ 18:24:29
URL: http://endunkmedvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0