Modeblogg?



Det är vä bara att anpassa sig då. Nu ska jag modeblogga.

Jag hade tråkigt ikväll medans jag låg på soffan. Då handlade jag 3st tishor på den alldeles utmärkta webshoppen www.junkyard.se


Nu slipper jag shoppa IRL på jättelänge. Soft.
Jag förlänge tom min prenumeration på Gamereactor idag. Allt på internet. Allt för att slippa gå och hämta den på spelbutiken. Ja, jag prenumererar på en gratistidning. Ja, jag betalar för att få en gratistidning hem i brevlådan varje månad. Ja, jag får den senare än alla andra som hämtar den gratis. Men det är smidigt.


Imorgon är gymmet stängt så då ska jag nog sova ut lite för första gången på rätt så länge.

Frågan är om jag ska lägga mig i sängen och kolla på något nedladdat. Jag kommer med 97,6% sannorlikhet somna innan jag ens kopplat in videokabeln i minidatorn och tryckt på teven. Jag kommer förmodligen vakna imorgon på golvet med tandkrämsdregel över hela ansiktet. Men jag ska nog göra ett tappert försök åtminstone.



Nä nu orkar jag inte skriva mer. Gonatt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0