Äntligen(?) Fredag.

Jaha. Fredag, Den 13'e närmare bestämt. Jag jobbar som vanligt. Men slutar iaf klockan två. Då ska jag träna. Sedan ska jag äta Sushi som jag inhandlade igår.

Imorgon blir det en liten sväng till Nyköping för att träffa familjen. Något jag inte gjort på ett tag.
Händer det något kul på Lördagskvällen i Nyköping? Någon?
Eller är alla upptagna med att vara kära och sånt äckligt?

Ikväll funderar jag på att lira slut på Fallout 3. Jag har klarat det + Expansionen så nu driver jag mest runt och upptäcker. Det buggar ur hela tiden dock, men bara när jag är nere i en bunker. Något som dock inte höjer motivationen att peta i skivan i xböxen.


Sushiii....






Nehe. Ska det bli vår snart eller?



Kommentarer
Postat av: Johan

Kanske är för att det finns 300+ sparfiler i spelet.

2009-02-13 @ 12:00:26
Postat av: idan

Haha, ja, den skylten är sjukt rolig. Jag fann den i Helsingör jag. Tror inte danskarna fattar vad det betyder på svenska.. =)

2009-02-16 @ 09:05:21
URL: http://helajavlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0