Tidsfördriv

Jag såg klart Curious case of Bejamin Button i förrgår. Efter tre tidigare försök som renderade i akut narkolepsi. Filmen var dock väldigt bra och rekomenderas till alla. Bräd Pitt är faktiskt riktigt bra.

Jag kan fan inte ens se klart ett avsnitt av Simpsons längre utan att somna. Det är illa.

Annars gör jag inte så mycket mer än att jobba. Just nu är jag på jobbet och försöker döda lite timmar. Kollar runt på www.apple.com/trailers - Kan vara det bästa tidsfördrivet som finns. Bara surfa runt och kolla på nya filmtrailers. Just nu blir jag sugen på "I love you, man" och "Watchmen"..... Och "Valkyrie" såklart!



Kevin James är ju faktiskt kung. Filmen verkar sådär överlag men han kan rädda den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0